понеділок, 26 лютого 2018 р.



21 лютого 2018 р. на базі ЗОШ № 25 пройшла зустріч шкільних бібліотекарів творчої групи, яка продовжую працювати над темою «Світ навколо нас: виховання книгою». Цього разу, учасники засідання заслухали виступ завідувача бібліотеки ЗОШ № 16, Мельник Т.В.: «Формування здорової нації засобами книги».  Відомо, що основним засобом просвітництва будь-якої бібліотеки є книга. Тому, бібліотекарям необхідно пропонувати юним читачам таку літературу, щоб вона змогла допомогти сформувати культуру поведінки, уважне та відповідальне ставлення до свого здоров`я і здоров`я оточуючих. Також, бібліотекарі обмінювались практичним досвідом роботи з цієї теми. Навчання здоровому способу життя має бути системним і сприяти гармонійному розвиткові психофізичних здібностей учнів. Воно не повинно зводитися до періодичного інформування учнів з питань збереження здоров`я, а має передбачати комплекс систематичних заходів, спрямованих на мотивацію учнів відповідально ставитися до свого здоров`я та здоров`я близьких.

Немає коментарів:

Дописати коментар